Monday, October 26, 2009

broadway show!!

そこは theatreです。

せんしゅ time squareへ いくました。
チンランと lion kingを みました
lion kingは にぎたかでした そしで costumeは きれいでした
Little Simba は かわいでした!!




ノベルテイ グッズ (promotional products)は たかかったです
わたしわ lion king の カッブを たかいました (watch my hand)

Lion king is my first broadway show in my life,
it was sooo exciting!
Thanks barnard for great FREE ticket!!

1 comment:

  1. Hello,I'm Mai Hasegawa.
    I live in Japan:)

    I love broadway!!!!But ticket is very expensive for me:(
    If I have a chance, I want to see it.

    ライオンキング、いいですね☆
    うらやましいです:)

    ReplyDelete