Monday, October 12, 2009

ともだち


Aveyわ わたしの ともだちです。
We first met each other when we were 10--At that time, we're both the hostess of a children TV show.
We went to same middle school, then she went singapore for high school..and then, we're both in America now!
いま、AveyわSan Fransisco だいがくのがくせいです。She's been learning Japanese for more than 3 years!

It is her fall break now, Aveyわ きんようびに San Fransiscoから ひごうきで Newyorkまで いきました。 

Time Square, SOHO,Flushingへいきました、Aveyわnewyorkか だいすきです!

2 comments:

  1. ともだちにあいましたですね。
    わたしもせんせんしゆうにともだちにあいました。

    ReplyDelete
  2. Hello!I'm Mai.
    I'm Japanese sutudent,Nice to meet you:)

    わたしもともだちとでかけて、ショッピングしたりランチをたべたりします。

    ReplyDelete